Statistics
| Branch: | Revision:

root / templates / el / help.html @ 128:5325e64d4bd9

History | View | Annotate | Download (6.7 kB)

1
{% extends "base.html" %}
2
{% load i18n %}
3
{% block title %}{% trans "Help" %}{% endblock %}
4
{% block header %}{% trans "Help" %}{% endblock %}
5
{% block content %}
6
<h2>Υποστήριξη</h2>
7
<p>
8
Αν αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη χρήση της Υποδομής AAI του ΕΔΕΤ και
9
εφόσον ανήκετε σε οργανισμό-μέλος της Ομοσπονδίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 
10
τα ακόλουθα σημεία επικοινωνίας, ανάλογα με το σημείο εμφάνισης του προβλήματος: </p>
11
<ul id="userhelp">
12
<li>Αν αντιμετωπίσατε πρόβλημα <b>στις σελίδες κάποιας από τις συνδεδεμένες
13
υπηρεσίες</b>, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα με τους υπεύθυνους της στις
14
διευθύνσεις που αναφέρονται στην αντίστοιχη ιστοσελίδα.</li>
15

    
16
<li>
17
Αν αντιμετωπίσατε πρόβλημα <b>στις σελίδες ταυτοποίησης του οικείου φορέα
18
σας</b> θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών του, όπου
19
μπορείτε να λάβετε βοήθεια σχετικά με τα θέματα του λογαριασμού σας, όπως
20
απώλεια ή αλλαγή συνθηματικού, μεταβολή των στοιχείων σας κ.λπ.
21
{% if idp.contact.email or idp.contact.telephone %}
22
Σύμφωνα με τον επιλεγμένο οικείο φορέα σας, «<b>{{ idpname }}</b>», μπορείτε να
23
χρησιμοποιήσετε τους παρακάτω τρόπους επικοινωνίας:
24
<ul id="contactdetails">
25
{% if idp.contact.email  %}
26
        <li><strong>E-mail:</strong> <a href="mailto:{{ idp.contact.email }}?subject=AAI+issue+report">{{ idp.contact.email }}</a></li>
27
{% endif %}
28
{% if idp.contact.telephone %}
29
        <li><strong>Τηλέφωνο:</strong> {{ idp.contact.telephone }}</li>
30
{% endif %}
31
</ul>
32
{% endif %}</li>
33
<li>Αν αντιμετωπίσατε πρόβλημα <b>στην ενδιάμεση ιστοσελίδα <a
34
href="//wayf.grnet.gr">wayf.grnet.gr</a></b>,
35
μπορείτε να επικoινωνήσετε με το Helpdesk του ΕΔΕΤ.</li>
36
</ul>
37

    
38
<h2>Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις</h2>
39
<h3>Για χρήστες</h3>
40
<ul>
41
<li><b>Δεν μπορώ να κάνω login ή ξέχασα το password μου. Ποιός μπορεί να με βοηθήσει;</b>
42
<br>Εφόσον o οικείος φορέας σας <a href="{% url grnet_aai.aai.views.idp_list
43
%}">συμμετέχει στην Ομοσπονδία</a>, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Γραφείο Αρωγής
44
Χρηστών του, όπου μπορείτε να λάβετε βοήθεια σχετικά με προβλήματα που μπορεί
45
να αφορούν το λογαριασμό σας. Αν το πρόβλημα δε βρίσκεται στο λογαριασμό σας,
46
τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους διαχειριστές της υπηρεσίας που
47
προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε.
48
<li><b>Ποιές υπηρεσίες μπορώ να χρησιμοποιήσω μέσω της Υποδομής ΑΑΙ του
49
ΕΔΕΤ;</b>
50
<br>Δείτε την <a href="/">κεντρική σελίδα</a>.
51
<li><b>Τί πρέπει να κάνω για να αποκτήσω λογαριασμό στην Υποδομή AAI;</b>
52
<br>Εφόσον το ίδρυμά σας είναι ενταγμένο στην Ομοσπονδία, τότε δεν απαιτείται
53
καμία ενέργεια από την πλευρά σας. Το όνομα χρήστη και το συνθηματικό σας είναι
54
τα ίδια με αυτά που ισχύουν και για τις υπόλοιπες υπηρεσίες του φορέα σας.
55
</ul>
56
<h3>Για διαχειριστές φορέων και υπηρεσιών</h3>
57
<ul>
58
<li><b>Ποιοί φορείς μπορούν να συμμετάσχουν στην Ομοσπονδία του ΕΔΕΤ;</b>
59
<br />Η Ομοσπονδία του ΕΔΕΤ απευθύνεται στην ακαδημαϊκή, ερευνητική και εκπαιδευτική
60
κοινότητα. Συνεπώς, Πάροχοι Ταυτότητας μπορούν να είναι μόνο ακαδημαϊκά ή
61
ερευνητικά ιδρύματα. Οποιοσδήποτε φορέας μπορεί να συμμετέχει στην Υποδομή ως
62
Πάροχος μιας ή περισσότερων υπηρεσιών αρκεί οι υπηρεσίες αυτές να προάγουν το
63
ακαδημαϊκό, ερευνητικό ή εκπαιδευτικό έργο.</li>
64
<li><b>Τι πρέπει να κάνω ώστε οι χρήστες μου να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες της Ομοσπονδίας;</b>
65
<br />Θα πρέπει ο φορέας σας να ενταχθεί ως Πάροχος Ταυτότητας στην Ομοσπονδία.
66
Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο απαιτούνται τα εξής:
67
<ul>
68
  <li>ανάπτυξη έγκυρης υπηρεσίας καταλόγου LDAP και διαδικασιών συντήρησης των
69
  στοιχείων των μελών του ιδρύματος</li>
70
  <li>εγκατάσταση λογισμικού Identity Provider συμβατού με SAML 2.0.
71
  Προτείνεται το <a href="//shibboleth.net/products/identity-provider.html">Shibboleth IdP</a>.
72
  </li>
73
</ul>
74
<li><b>Πώς μπορώ να προσφέρω μια υπηρεσία στα μέλη της Ομοσπονδίας;</b>
75
<br />Απαιτείται η εγκατάσταση λογισμικού Service Provider συμβατού με
76
  SAML 2.0. Προτείνεται το <a
77
href="//shibboleth.net/products/service-provider.html">Shibboleth SP</a>.</li>
78
<li><b>Ποιός είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της υποδομής της Ομοσπονδίας;</b>
79
<br />Την Ομοσπονδία συντηρεί και διαχειρίζεται το Κέντρο Δικτύων (Network
80
Operations Centre, NOC) του ΕΔΕΤ. Για προσθαφαιρέσεις, λοιπές αλλαγές και
81
επίλυση προβλήματων <i>που αφορούν την ομοσπονδία αυτή καθ' αυτή</i> μπορείτε
82
να επικοινωνείτε με το Helpdesk του ΕΔΕΤ.</li>
83
</ul>
84
{% endblock %}