root / templates / el / help.html @ 128:5325e64d4bd9
History | View | Annotate | Download (6.7 kB)
1 |
{% extends "base.html" %} |
---|---|
2 |
{% load i18n %} |
3 |
{% block title %}{% trans "Help" %}{% endblock %} |
4 |
{% block header %}{% trans "Help" %}{% endblock %} |
5 |
{% block content %} |
6 |
<h2>Υποστήριξη</h2> |
7 |
<p>
|
8 |
Αν αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη χρήση της Υποδομής AAI του ΕΔΕΤ και |
9 |
εφόσον ανήκετε σε οργανισμό-μέλος της Ομοσπονδίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε |
10 |
τα ακόλουθα σημεία επικοινωνίας, ανάλογα με το σημείο εμφάνισης του προβλήματος: </p>
|
11 |
<ul id="userhelp"> |
12 |
<li>Αν αντιμετωπίσατε πρόβλημα <b>στις σελίδες κάποιας από τις συνδεδεμένες |
13 |
υπηρεσίες</b>, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα με τους υπεύθυνους της στις
|
14 |
διευθύνσεις που αναφέρονται στην αντίστοιχη ιστοσελίδα.</li>
|
15 |
|
16 |
<li>
|
17 |
Αν αντιμετωπίσατε πρόβλημα <b>στις σελίδες ταυτοποίησης του οικείου φορέα
|
18 |
σας</b> θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών του, όπου
|
19 |
μπορείτε να λάβετε βοήθεια σχετικά με τα θέματα του λογαριασμού σας, όπως |
20 |
απώλεια ή αλλαγή συνθηματικού, μεταβολή των στοιχείων σας κ.λπ. |
21 |
{% if idp.contact.email or idp.contact.telephone %} |
22 |
Σύμφωνα με τον επιλεγμένο οικείο φορέα σας, «<b>{{ idpname }}</b>», μπορείτε να |
23 |
χρησιμοποιήσετε τους παρακάτω τρόπους επικοινωνίας: |
24 |
<ul id="contactdetails"> |
25 |
{% if idp.contact.email %} |
26 |
<li><strong>E-mail:</strong> <a href="mailto:{{ idp.contact.email }}?subject=AAI+issue+report">{{ idp.contact.email }}</a></li> |
27 |
{% endif %} |
28 |
{% if idp.contact.telephone %} |
29 |
<li><strong>Τηλέφωνο:</strong> {{ idp.contact.telephone }}</li> |
30 |
{% endif %} |
31 |
</ul>
|
32 |
{% endif %}</li>
|
33 |
<li>Αν αντιμετωπίσατε πρόβλημα <b>στην ενδιάμεση ιστοσελίδα <a |
34 |
href="//wayf.grnet.gr">wayf.grnet.gr</a></b>, |
35 |
μπορείτε να επικoινωνήσετε με το Helpdesk του ΕΔΕΤ.</li>
|
36 |
</ul>
|
37 |
|
38 |
<h2>Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις</h2> |
39 |
<h3>Για χρήστες</h3> |
40 |
<ul>
|
41 |
<li><b>Δεν μπορώ να κάνω login ή ξέχασα το password μου. Ποιός μπορεί να με βοηθήσει;</b> |
42 |
<br>Εφόσον o οικείος φορέας σας <a href="{% url grnet_aai.aai.views.idp_list |
43 |
%}">συμμετέχει στην Ομοσπονδία</a>, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Γραφείο Αρωγής |
44 |
Χρηστών του, όπου μπορείτε να λάβετε βοήθεια σχετικά με προβλήματα που μπορεί |
45 |
να αφορούν το λογαριασμό σας. Αν το πρόβλημα δε βρίσκεται στο λογαριασμό σας, |
46 |
τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους διαχειριστές της υπηρεσίας που |
47 |
προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε. |
48 |
<li><b>Ποιές υπηρεσίες μπορώ να χρησιμοποιήσω μέσω της Υποδομής ΑΑΙ του |
49 |
ΕΔΕΤ;</b>
|
50 |
<br>Δείτε την <a href="/">κεντρική σελίδα</a>. |
51 |
<li><b>Τί πρέπει να κάνω για να αποκτήσω λογαριασμό στην Υποδομή AAI;</b> |
52 |
<br>Εφόσον το ίδρυμά σας είναι ενταγμένο στην Ομοσπονδία, τότε δεν απαιτείται
|
53 |
καμία ενέργεια από την πλευρά σας. Το όνομα χρήστη και το συνθηματικό σας είναι |
54 |
τα ίδια με αυτά που ισχύουν και για τις υπόλοιπες υπηρεσίες του φορέα σας. |
55 |
</ul>
|
56 |
<h3>Για διαχειριστές φορέων και υπηρεσιών</h3> |
57 |
<ul>
|
58 |
<li><b>Ποιοί φορείς μπορούν να συμμετάσχουν στην Ομοσπονδία του ΕΔΕΤ;</b> |
59 |
<br />Η Ομοσπονδία του ΕΔΕΤ απευθύνεται στην ακαδημαϊκή, ερευνητική και εκπαιδευτική |
60 |
κοινότητα. Συνεπώς, Πάροχοι Ταυτότητας μπορούν να είναι μόνο ακαδημαϊκά ή |
61 |
ερευνητικά ιδρύματα. Οποιοσδήποτε φορέας μπορεί να συμμετέχει στην Υποδομή ως |
62 |
Πάροχος μιας ή περισσότερων υπηρεσιών αρκεί οι υπηρεσίες αυτές να προάγουν το |
63 |
ακαδημαϊκό, ερευνητικό ή εκπαιδευτικό έργο.</li>
|
64 |
<li><b>Τι πρέπει να κάνω ώστε οι χρήστες μου να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες της Ομοσπονδίας;</b> |
65 |
<br />Θα πρέπει ο φορέας σας να ενταχθεί ως Πάροχος Ταυτότητας στην Ομοσπονδία. |
66 |
Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο απαιτούνται τα εξής: |
67 |
<ul>
|
68 |
<li>ανάπτυξη έγκυρης υπηρεσίας καταλόγου LDAP και διαδικασιών συντήρησης των
|
69 |
στοιχείων των μελών του ιδρύματος</li>
|
70 |
<li>εγκατάσταση λογισμικού Identity Provider συμβατού με SAML 2.0.
|
71 |
Προτείνεται το <a href="//shibboleth.net/products/identity-provider.html">Shibboleth IdP</a>. |
72 |
</li>
|
73 |
</ul>
|
74 |
<li><b>Πώς μπορώ να προσφέρω μια υπηρεσία στα μέλη της Ομοσπονδίας;</b> |
75 |
<br />Απαιτείται η εγκατάσταση λογισμικού Service Provider συμβατού με |
76 |
SAML 2.0. Προτείνεται το <a
|
77 |
href="//shibboleth.net/products/service-provider.html">Shibboleth SP</a>.</li> |
78 |
<li><b>Ποιός είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της υποδομής της Ομοσπονδίας;</b> |
79 |
<br />Την Ομοσπονδία συντηρεί και διαχειρίζεται το Κέντρο Δικτύων (Network |
80 |
Operations Centre, NOC) του ΕΔΕΤ. Για προσθαφαιρέσεις, λοιπές αλλαγές και |
81 |
επίλυση προβλήματων <i>που αφορούν την ομοσπονδία αυτή καθ' αυτή</i> μπορείτε |
82 |
να επικοινωνείτε με το Helpdesk του ΕΔΕΤ.</li>
|
83 |
</ul>
|
84 |
{% endblock %} |